stosuje się do umów zawartych od dnia 04.05.2021.
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Packaging Factory sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie, za pośrednictwem sklepu internetowego almondcosmetics.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Packaging Factory Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie usług płatnych i nieodpłatnych drogą elektroniczną.
Spis treści:
DEFINICJE:
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Adres do korespondencji:
Packaging Factory Sp. z o.o.
Ul. Postępu 15
05-500 Nowa Wola
Adres poczty elektronicznej: biuro@almondcosmetics.pl
W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Sklepie internetowym, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych pomiędzy Sklepem Internetowym a komputerem Klienta poprzez stosowanie protokołu SSL.
Użyte w Regulaminie pojęcia pisane wielką literą, łącznie z ich odmianą oraz użyciem ich w liczbie mnogiej lub pojedynczej, oznaczają:
DEFINICJE:
CENA REGULARNA – cena w jakiej Produkty dostępne są dla wszystkich Klientów.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA – czas liczony od momentu otrzymania przez Spółkę wpłaty pełnej kwoty należnej Spółce za realizację złożonego przez Klienta Zamówienia do momentu wydania przesyłki kurierowi.
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu Internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Klientem Sklepu internetowego może być Konsument lub Przedsiębiorca.
KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tekst jedn.:
Dz.U. z 2019 r, poz. 1145);
KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności, która składa zamówienie w Sklepie Internetowym;
KONTO – Usługa Elektroniczna stanowiąca oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Packaging Factory Sp. z o.o., w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym. Usługa Konto umożliwia również składanie reklamacji i odstąpienie od umowy sprzedaży towarów;
KOSZYK – Usługa Elektroniczna w formie interaktywnego formularza, dostępna w Sklepie Internetowym, umożliwiająca złożenie Zamówienia, w szczególności dodanie zamawianych Produktów oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
POLITYKA PRYWATNOŚCI – dokument zawierający informacje dotyczące gromadzenia, przechowywania i przetwarzania danych osobowych podanych przez Klienta i dostępny pod tym:
PRODUKT, TOWAR – rzecz ruchoma, którą Klient może nabyć w Sklepie Internetowym;
PRZEDSIĘBIORCA – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
REGULAMIN / UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG – niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Spółki dostępny pod adresem internetowym: http://almondcosmetics.pl/
SPRZEDAWCA / SPÓŁKA – Packaging Factory Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie (adres siedziby: Packaging Factory Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 2, 05-500 Piaseczno; adres do doręczeń: Packaging Factory Sp. z o.o. ul. Postępu 15, 05-500 Nowa Wola); wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: KRS 0000492048; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 1231282559; REGON 146998985 oraz adres poczty elektronicznej: biuro@almondcosmetics.pl
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu lub usługi zawierana lub zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące ze Sprzedawcą, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty;
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2019 poz. 134 z późn. zm.);
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego, określające: rodzaj i ilość Produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia Produktów, miejsce wydania Produktów oraz dane Klienta, stanowiące złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego Produktów, będących przedmiotem zamówienia.
II. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Sklep Internetowy :
Umożliwia Klientom przeglądanie zawartości serwisu internetowego almondcosmetics.pl, składanie zamówień na Produkty oferowane przez Spółkę oraz prezentuje Klientom dopasowane do ich zainteresowań treści reklamowe i zapewnia podtrzymanie sesji Klienta. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne, które omówione są poniżej: Konto, Koszyk.
1.
Konto:
Korzystanie z Konta jest dobrowolne i nieodpłatne. Aby skorzystać z usług elektronicznych oferowanych w ramach Konta niezbędne jest jego utworzenie w drodze rejestracji Klienta, a następnie zalogowanie się do niego za pomocą loginu i hasła.
Klient może zarejestrować Konto w Sklepie internetowym poprzez kliknięcie polecenia „Załóż konto” na stronie głównej Sklepu internetowego znajdującego się pod adresem almondcosmetics.pl lub podczas składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
Rejestracja Konta wymaga od Klienta zdalnego wypełnienia stosownego formularza elektronicznego (dostępnego w Sklepie Internetowym) poprzez wprowadzenie wymaganych przez Spółkę danych, w tym danych osobowych obejmujących adres poczty elektronicznej (e-mail) Klienta.
W procesie rejestracji Konta Klient samodzielnie ustala unikalną nazwę użytkownika (login) i wprowadza adres e-mail oraz hasło. Rejestracja Konta wymaga także zaakceptowania przez Klienta Regulaminu Sklepu oraz Polityki Prywatności.
Zarejestrowanie się za pośrednictwem formularza na stronie almondcosmetics.pl możliwe jest po wykonaniu przez Klienta łącznie trzech kolejnych kroków:
Użytkownik jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających rejestrację Konta. Podanie tych danych jest dobrowolne, lecz ich brak uniemożliwia świadczenie Usług Konta na rzecz Klienta.
Rejestracja Konta jest równoznaczna z zawarciem między Klientem a Spółką umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta.
Konto jest przypisane do Klienta. Klient ma prawo do rejestracji tylko jednego Konta dla jednego adresu e-mail.
Konto umożliwia Klientowi dostęp do funkcjonalności:
Koszyk
Korzystanie z Koszyka jest nieodpłatne i dobrowolne, ale niezbędne w celu złożenia przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży i rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym.
Korzystanie z Koszyka możliwe jest łącznie z korzystaniem z Usługi Konta lub niezależnie od niego.
Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta kolejnych kroków:
Do momentu kliknięcia pola „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W tym celu Klient powinien kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego.
W Koszyku dobrowolne, ale niezbędne dla zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży jest podanie przez Klienta następujących jego danych: imienia i nazwiska/nazwy firmy, adresu (ulicy, numeru domu/lokalu, kodu pocztowego, miejscowości, kraju), adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produktu/ów, liczby Produktu/ów, miejsca i sposobu dostawy Produktu/ów oraz sposobu płatności. W przypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
Usługa Elektroniczna Koszyka ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta, chyba że Klient korzysta z funkcjonalności Koszyka łącznie z usługą Konta – wówczas usługa Koszyka obejmuje dostęp do historii zakupów.
Tryb postępowania reklamacyjnego:
Reklamacje związane ze świadczeniem przez Packaging Factory Sp. z o.o. Usług Elektronicznych, Klient może składać w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego w zakładce reklamacje pod adresem:
lub za pomocą poczt elektronicznej: biuro@almondcosmetics.pl
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
III. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW
d) podanie adresu, pod który zamówiony Towar ma zostać dostarczony,
e) wybór sposobu dostawy z listy udostępnianej przez Sprzedawcę,
f) wybór sposobu płatności,
g) akceptacja i przesłanie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”, równoznaczne ze złożeniem przez Klienta Zamówienia z obowiązkiem zapłaty
h) dokonanie płatności pełnej kwoty wynikającej z Zamówienia.
W takim wypadku Sprzedawca:
IV. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
V. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
VI. REKLAMACJA PRODUKTU
Packaging Factory Sp. z o.o.
Ul. Postępu 15
05-500 Nowa Wola
W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca zwraca Klientowi koszty wysyłki towaru do klienta w cenie najtańszej formy wysyłki dostępnej w sklepie .
Packaging Factory Sp. z o.o.
Ul. Postępu 15
05-500 Nowa Wola
z dopiskiem „Reklamacje”.
VII. PRAWA AUTORSKIE
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
IX. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
X. ROZWIĄZANIE UMOWY I PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy może być złożone w formie pisemnej na adres:
Packaging Factory Sp. z o.o.
Ul. Postępu 15
05-500 Nowa Wola
lub na adres e-mail: biuro@almondcosmetics.pl
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Klient może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
Packaging Factory Sp. z o.o.
Ul. Postępu 15
05-500 Nowa Wola
z dopiskiem „Zwrot” Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
XII. POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
a) w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy,
b) w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,
c) w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach,
d) zawarcia umowy – w przypadku umów o świadczenie usług.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest poinformować Packaging Factory Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres: lub pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres: biuro@almondcosmetics.pl
Packaging Factory Sp. z o.o.
Ul. Postępu 15
05-500 Nowa Wola
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient wysłał Packaging Factory Sp z o.o. informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od Packaging Factory Sp z o.o. zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym Spółka zostanie poinformowana przez Klienta o jego decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Packaging Factory Sp z o.o zastrzega sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Rzecz należy odesłać lub przekazać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Packaging Factory Sp z o.o o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres:
Packaging Factory Sp. z o.o.
Ul. Postępu 15
05-500 Nowa Wola
Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Regulamin sklepu internetowego almondcosmetics.pl
Niniejszy Regulamin obowiązuje od 04.05.2021
© 2021 Packaging Factory Sp, z o.o. z siedzibą w Piasecznie